Click dapat Duit :D


Cara Jawab Telefon Yang Betu


 "Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama.. terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi di sini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator).

 Soalan: haloo, may i speak to bedah please
Jawapan: maap. sini bukan balai polis.

 Soalan: haloo, siapa di sana
Jawapan: ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

 Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

 Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323
Jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.

 Soalan: haloo, mak ade rumah
Jawapan: mak takde rumah. bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

 Soalan: haloo timah, buat ape tu
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

 Soalan: boleh saya bercakap ngan siti
Jawapan: maap. nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

 Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk. maap

 Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental di sini. anda ingin mendaftar

 Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

 Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

 Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp..terus letak tepon. salam kite wajib jawab)

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. plik btul care org nie ckap...kurang pendengaran ke?

    BalasPadam

Study Hard :D