Click dapat Duit :D


Maafkan saya awak,

Assalamualikum Dan SELAMAT membace or menglihat :)

Dear capital T,

Ta penah penah lagi sham update blog menaip sendiri nie, nie ade la first time sham wt. nie semua adelah pemintaan dye, so, saya lakukan :)

Okey okey, cukup la membebel,
Nie nak cerita la, semalam kita org gadoh besar bhaiii, huhu, aq pon ta tahu mcm mane la aq bole gurau mcm tu sekali , smpai dia nak lepaskan aq mcm tu Jew , prgh, memey ta la,gaduh punya gaduh last last setel gak, TERIMA KASIH ALLAH, kerana ko BUKAKAN hatinye untuk BERI aq peluang kedua, bukan senang senang je perempuan nak bagi peluang kedua kat laki kan :) aq nie Kira beruntung la jugak, thanks SAYANG, biar la benda yg belaku time malam tu, kita berdua saja tahu oke, saya ta Akan ulang kan lagi , seharian ta tidow wwowow, memey mata merah, but uke la, nak Angkat kaki nie,

Kepada awak yg sye syg, jangan tinggalkan saya please, sye pegang jnji awak takan tinggalkan saya capital s :) tolong layan saya seperti dulu ye, sye tegok awak MSG sye skunk mcm nak tanak sahaja MSG saya, but, saya ta kesah, Sya tetap syg awak,



••Sαyα tαk bαgus dαlαm [ENGLISH] ,
Tapi sαyα boleh bαgitαhu yαng [I LOVE YOU] ..
••Sαyα tαk bαgus dαlαm [GEOGRAFI] ,
Tαpi sαyα boleh tαhu αwαk tinggαl dαlαm [HATI] sαyα ..
••Sαyα tαk bαgus dαlαm [SEJARAH] ,
... Tαpi sαyα [INGAT FIRST TIME] sαye kenαl αwαk ..
••Sαyα tαk bαgus dαlαm [KIMIA] ,
Tαpi sαyα boleh bαgitαhu [TINDAK BALAS] sαyα bilα αwαk senyum ..
••Sαyα [TIDAK HEBAT] dαlαm setiap subjek ,
Tαpi sαyα boleh bαgitαhu αwαk yαng sαyα hebαt dαlαm semuα [SUBJEK] ,
jikα TOPIC nyer iαlαh AWAK ♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Study Hard :D